Soutěžní otázky (vyhlášení)

22.11.2013 20:49

Děkujeme Vám všem, kteří jste se s námi zapojili do soutěže – Otázky pro Petru Filipovou. Petra na všechny poctivě odpověděla a děkuje za Vaši přízeň . V našem bodování si největší počet hlasů získaly tyto otázky:

  • 1. místo s počtem 14 bodů

Je nějaká otázka, kterou Ti ještě nikdo nepoložil, ale ráda bys na ni odpověděla?

  • 2. místo s počtem 11 bodů

Co Ti na závodech nejvíc voní? Spálené pneumatiky, vůně benzínu nebo spálené brzdy?
Kolik Ti bylo, když sis uvědomila, že Tě víc zajímají autíčka než panenky?

  • 3. místo s počtem 10 bodů

Co Ti závodění jako ženě přináší?

A dále už si přečtěte všechny otázky pro Petru včetně odpovědí......  :)

Peti, mohla bys říct, čím si Tě získala značka Subaru?
PF: Subaru si mé srdíčko a neskutečný obdiv získalo už v mých třinácti letech, kdy jsem si prohlížela se starší sestrou Tuning magazín. Na poslední stránce byla vždy fotka Imprezy a já si řekla, že to auto jednou budu mít. V 16 letech jsem dostala příležitost toto neskutečné krásné auto řídit. No a jak se říká mezi námi Subaristy - kdo jednou okusí, nechce jinak.

Co Ti na závodech nejvíc voní? Spálené pneumatiky, vůně benzínu nebo spálené brzdy?
PF: Určitě vůně benzínu i pneumatik, když jsou cítit spálené brzdy, tak to vždy "smrdí" průšvihem. Tomu se raději vyhýbám.

Kolik Ti bylo, když sis uvědomila, že Tě víc zajímají autíčka než panenky?
PF: Už v 5 letech, když jsem psala Ježíškovi o angličáky, ale marně. Pod stromečkem vždy byly panenky. Tak jsem potají chodila k bratranci a hrála jsem si tam s jeho angličáky.

Je nějaká otázka, kterou Ti ještě nikdo nepoložil, ale ráda bys na ni odpověděla?
PF: Ano je. Nikdo se mě nikdy nezeptal, co mě přimělo k tomu, abych si ve svém životě šla za cílem a snem něco znamenat a dokázat.

Nechtěla bys větší zastoupení žen v motorsportu?
PF: Určitě chtěla. Je nás tam jako šafránu. Každá žena v rally má můj velký obdiv. Sama vím, jak je to těžké. Hlavně mít mezi muži alespoň nějaký respekt a uznání.

Proč závodíš zrovna se Subaru?
PF: Subaru byl vždy můj velký sen. A závodit s ním je ještě něco víc. Nedokáži ani slovy popsat, jaký pocit mám, když usednu za volant.

Co Ti závodění jako ženě přináší?
PF: Je to pro mě zdravá droga, přináší mi pocit svobody, vyplnění snu, který pro mě moc znamená.

Jak se na Tebe dívá okolí? A jak muži-kolegové závodníci, když umíš řídit lépe jak oni?
PF: Většina mého okolí mi fandí. Mužům se líbí, když žena řídí a je do toho tak zapálená. Najdou se ale i tací, co mi to nepřejí a raději by tam viděli sebe. Co na to kolegové-závodníci? Nevím, jestli jezdím líp jak oni. Bohužel to nemůžu posoudit. Ale vím že pořád je, co se učit a co vylepšovat.

Umíš brzdit nebo přibržďovat levou nohou? Pokud ano, jak dlouho ses to učila a co to obnášelo?
PF: Ještě neumím. Párkrát jsem to zkoušela a myslím, že se mám hodně a hodně co učit. Ale, jak říkám, když člověk chce, jde všechno.

Uvažovala jsi někdy nad tím, že bys chodila s mladým, pohledným a úspěšným autokrosařem? :))
PF: Nad tím jsem nikdy neuvažovala. Ale vždy jsem chtěla chlapa ze stejné "branže" a stejného nadšence do aut jako jsem já.

Neuvažovala jsi někdy o svezení se pořádným autem, tedy Škodovkou upravenou v LSC Motorsport?
PF: Nad tím jsem nikdy neuvažovala, protože pro mě je pořádné auto Subaru WRC. Ale kdyby byla ta možnost, nebráním se ničemu.

Petro máš čas i na jiné zájmy než motorsport? Co Tě ještě baví?
PF: Mám a je jich opravdu hodně. Baví mě golf, tenis, ráda rybařím, houbařím, jezdím na koni. Dále taky turistika, cestování, tanec. A moc ráda vařím.

Máš i takové holčičí zájmy jako je vaření, móda nebo domácí mazlíčci?
PF: Moc ráda vařím, peču a myslím, že je to i docela chutné. Móda mě nikdy moc nebrala, ale jsem pořád holka, a tak si i já ráda kupuji něco pěkného na sebe. Zvířátka mám ráda. Vlastním jednoho kocoura a koně.

Jak jezdíš v běžném provozu, protože vím, že jako civilní vůz máš taky Subaru. Taky ho občas pořádně protáhneš nebo se dost "vyblbneš" na závodech a pak jezdíš jako spořádaný občan?
PF: V provozu jezdím převážně jako spořádaný občan. I když ve mě, jak se říká, bouchnou saze a jedu rychleji, vždy dbám na bezpečnost a "neotravuji" svojí jízdou ostatní řidiče.

Jsou na Vás soupeři naštvaní, když je porazí žena? Sdílí s vámi přítel zájem o tento sport?
PF: Doufám že ne, je to sport a i já beru porážku s pokorou a uznáním. Je pravda, že za mnou žádný muž nepřišel s tím, že je na mě naštvaný. Přítel je také závodník, takže je to společný koníček

Chováš králíky? Pokud ne, chtěla bys je se mnou chovat?
PF: Králíky nechovám, ale chovala jsem je když mi bylo asi 10 let. Pocházím z vesnice a tam to bylo vždy téměř samozdřejmostí. A musím říct, mělo to své kouzlo a něco do sebe. A zda bych je chtěla chovat s Tebou? Kdybychom byli partneři, určitě bych je s Tebou chovala. :)