Něco málo o mně

17.10.2012 08:40

Jmenuji se Petra Filipová, narodila jsem se 18.01 1988. Žiji v malebné vesničce Choratice nedaleko od města Sázavy.  Od malička, jsem měla a mám ráda přírodu, která je na sázavsku opravdu překrásná.  K mým koníčkům patří – golf, tenis, houbaření, turistika, adrenalinové sporty, rallye a autosport.  Ale především, auta značky Subaru. Takže, vzít kombinézu „vercajk“ a lehnout si pod auto, mi opravdu není cizí. Ba naopak, patří k součástí mého spokojeného života.  Jsem cílevědomá, společenská, pracovitá, občas i tvrdohlavá.

Miluji sport a pohyb.  K mým cílům patří – láska, přátelství, kariera, rodina, ale především plnit si sny a životní cíle.

 

Už od mládí, jsem měla jeden velký.  A to, vlastnit auto značky Subaru Impreza. Pro holku trochu neobvyklý a těžce dostupný sen. Rodiče mě vedli k tomu abych si na vše,  co v životě chci,  uměla vydělat sama.

Svojí pílí a pracovitostí, jsem si v 21 letech vyplnila sen a koupila si závodní Imprezu STi. Ve 22 letech jsem začala jezdit rallye, za pomocí závodního teamu JTRT.  A rok po té, přibyla k závodní Impreze i její civilní sestřička.

Obě moje Imprezy,  jsou mými klenoty,  o které se starám z náležitou péčí a jízda s nimi,  mi přináší radost ze života a pocit svobody.

V sezoně 2013,  bych chtěla absolvovat MČR sprintrally.